|
Belcar Zolder - 12-13 april 2008
Belcar 2008 - Belcar kick off
Het Belcar seizoen is van start gegaan voor het seizoen 2008. Spijtig genoeg rijden er dit jaar geen Corvettes
mee en heeft het team vanKumpen-Longin gekozen voor een andere wagen. Dit jaar racen ze met een Mosler,
maar wie weet stappen ze terug over op de Corvette. Zo'n wagen gaan ze zeker nog missen.
Uitslag 1ste race:
|